onsdag 13 maj 2009

Feng Shui åt fanders

Får mental härdsmälta! Syftet med att köpa nya lådor på IKEA var att få bättre ordning bland barnens en miljon småpryttlar som tycks föröka sig över natten, trots mina återkommande slängraider i lönndom.

Resultatet blev istället att vi nu har FYRA NYA stora lådor som ALLT hamnar i. Mina lockar raknar av denna totala brist på Feng Shui, det är snudd på att jag får andnöd!

I eftermiddag ska den stora upprensningen ske, tre lådor ska bli två (upphovsmännen bakom Robinson-konceptet måste ha varit i en liknande situation).

Och det är bara början…

3 kommentarer:

moments sa...

Cilla, det kanske är så att man måste kunna stava till Feng Shui innan man kan utöva det själv.... ;D
Fast jag blir osäker när jag inser att jag har samma problem! Kram och lycka till med rensningen (som i vårt fall måste ske i största hemlighet).

Cilla sa...

Haha! Ja, det är ju en bra start. Och jag som ändå googlade på det!!!

Kram!

Cilla sa...

Och nu har jag ändrat!
Hoppas feng shuin kommer då!