onsdag 21 maj 2008

Den lilla svarta är borta

Så här är det. I vår stationära dator ligger alla mailadresser snyggt och prydligt. Dessa kommer jag dock inte åt via webbmailen. Jag kan för övrigt inte skriva i själva meddelanderutan via webbmailen (cecilia@jamenvisst.se-adressen). Ganska irri, faktiskt.

Men frågan är om inte det mest irriterande är att jag har lyckats förlägga den lilla svarta adressboken, i vilken jag samlade en massa e-postadresser strax innan vi åkte. VET att jag la den på ett smart och säkert ställe. Frågan är bara var…

Så, ni som inte har fått ett mail från mig – det beror inte på att jag inte vill skriva, utan snarare på att jag inte vet vilka adresser jag ska plita ner.

Problemet med adresserna i datorn och oförmågan att skriva i meddelanderutan kommer att lösas så snart containern anländer.

Apropå container, vårt flygbagage har anlänt till Australien. MEN – just vårt har det australiensiska tullväsendet gjort ett nedslag på. Resultatet blev att några skor måste ångtvättas innan vi kan få det (de är helnoga med att man inte för in jord i landet). Kan nog vara en höjdare för att få bort ingrodd fotsvett!

Inga kommentarer: