tisdag 27 oktober 2009

Genusförebild på fall

Familjen Borglins hormonbalans har fått slagsida. Östrogenet har tagit över nu när Jonas är och simultantolkas i Fjärran Östern – flätorna och hästsnacket flödar fritt, även om en och annan fotbolls- och rugbymatch har genomförts.

Jag tror att vi peakade idag när Vilma letade reda på min necessär och absolut ville sminka mig. Resultatet blev strålande om nu syftet var att spöka ut mig inför Halloween. När Vilma sedan fick mascara på fransarna och rosa ögonskugga så var hon mycket nöjd.

Jonas – kom hem!!!

2 kommentarer:

moments sa...

Nu sitter du i klistret, Cilla! Nu kommer det tjatas om smink varje dag, kan jag lova dig. Det hälsar en som vet ; D

Cilla sa...

Jag anade det!
Så fort hon ser en bikini vill hon ha en, "en sån som brösten är i". Än så länge duger baddräkt, tycker jag.