fredag 30 april 2010

Ond bråd död önskas asap

Jag är så arg så jag kokar! Kan ni förstå att någon har mage att ringa på hos en 95-årig gammal dam och låtsas kolla upp några vatten- eller avloppsrör för att sedan försvinna därifrån med alla hennes smycken?!

Aaaarrghh!!! Jag är så arg så att jag snart börjar att slåss!!! (Fast jag har dessbättre/-värre ingen lämplig att tjonga till.)

Jonas och jag kom överens om att en sån vedervärdig människa säkert måste få sitt straff på ett och annat vis (tyvärr säkert inte genom fängelse eller arkebusering som jag tycker vore lämpligt). Hoppas hon blir överkörd av en SL-buss, säger jag bara och lovordar Jonas för det förslaget.

Så, varning för en till synes charmerande tjej/kvinna som härjar runt i Gävle och utan skrupler stjäl från värnlösa gamlingar!

Inga kommentarer: